Has no items
Has no items

خبرنامه

عضویت در خبرنامه

مطلب16

همه کسب‌وکارها زمان و بودجه بسیار زیادی را با هدف جذب مراجعین بیشتر و فروش بیشتر محصولات یا خدمات خود به فعالیت های بازاریابی اختصاص داده و همچنان می‌دهند. اما چرا نتیجه نمی‌گیرند؟ چرا این کار بیشتر منجر به سخت‌تر شدن فرایند خرید برای مراجعین آنها می‌شود؟ آیا تقصیر و مسئولیت آن بر عهده صاحبان کسب‌وکار است که مشتریان بالقوه آنها درنهایت از آنها خرید نمی‌کنند؟

همه کسب‌وکارها زمان و بودجه بسیار زیادی را با هدف جذب مراجعین بیشتر و فروش بیشتر محصولات یا خدمات خود به فعالیت های بازاریابی اختصاص داده و همچنان می‌دهند. اما چرا نتیجه نمی‌گیرند؟ چرا این کار بیشتر منجر به سخت‌تر شدن فرایند خرید برای مراجعین آنها می‌شود؟ آیا تقصیر و مسئولیت آن بر عهده صاحبان کسب‌وکار است که مشتریان بالقوه آنها درنهایت از آنها خرید نمی‌کنند؟

Vestibulum sit amet libero vel neque dapibus ultrices. Sed sollicitudin est neque, ac dictum ipsum. Nullam lobortis, nisi ut pulvinar pellentesque, orci metus bibendum velit, et adipiscing felis sapien fermentum dui. Mauris vulputate lobortis hendrerit. Cras condimentum vulputate ante in imperdiet. Donec vitae massa orci. Fusce orci ligula, gravida vel tincidunt ut, pretium in dolor. Nulla in odio diam, eu malesuada nisl. Sed porta metus at est suscipit sagittis. Suspendisse elementum tortor sit amet lorem elementum ornare. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Mauris venenatis, quam fringilla lobortis luctus, nulla sapien ultricies nisi, ut fermentum arcu tortor vel orci.

Curabitur luctus tortor non quam gravida ultrices. In erat urna, tincidunt nec pulvinar ac, laoreet ut orci. Duis vestibulum, mi id malesuada pulvinar, arcu nibh facilisis augue, ut accumsan urna orci sagittis justo. Donec ut metus eros. Nulla at tortor et mauris accumsan adipiscing. Morbi pellentesque, dui ut blandit vehicula, lectus ligula aliquam nulla, sed mollis nunc odio at ipsum. Mauris scelerisque metus a justo facilisis ut semper ligula eleifend. Phasellus non odio nibh. Curabitur at tincidunt neque. Nunc euismod malesuada massa ac luctus. Pellentesque sed bibendum velit. Vivamus dictum pulvinar ipsum, vitae vestibulum eros ornare sit amet. Donec ut felis at sem auctor iaculis. Nullam hendrerit tempus tellus, ut fringilla diam vehicula quis. Nulla facilisi. Morbi at eros et leo pulvinar molestie at rutrum orci.

  • اسباب بازی
    اسباب بازی
  • الکترونیک
    الکترونیک
  • امنیت و حفاظت
    امنیت و حفاظت
  • سرگرمی
    سرگرمی
  • لنز و دوربین
    لنز و دوربین
  • لوازم جانبی
    لوازم جانبی
  • لپ تاپ
    لپ تاپ
  • موبایل
    موبایل
  • کامپیوتر
    کامپیوتر
67,68 ﷼
27,00 ﷼
48,24 ﷼
19,00 ﷼
66,24 ﷼
26,00 ﷼
53,28 ﷼
21,00 ﷼
63,36 ﷼
25,00 ﷼
480,24 ﷼
187,00 ﷼
527,04 ﷼
205,00 ﷼
599,04 ﷼
233,00 ﷼
60,48 ﷼
24,00 ﷼
264,24 ﷼
103,00 ﷼
222,75 ﷼
3,00 ﷼
164,34 ﷼
2,00 ﷼
70,56 ﷼
28,00 ﷼
139,92 ﷼
20,00 ﷼
آخرین اخبار
به نظر می‌رسد. توجه داشته باشید که در هر کسب‌وکاری که فعالیت می‌کنید، گرفتن از پول از دست مردم با سرعت ‌بالا و همچنین خیلی آسان برای ادامه فعالیت شما بسیار لازم و ضروری است.
آیا برای سایت یا فروشگاه خود فرایند و دستورالعمل مشخصی در رابطه با چگونگی خرید کردن یا پرداخت هزینه‌ها در نظر گرفته‌اید؟ آیا گزینه‌های مختلفی (درگاه‌های پرداخت مختلف) را در نظر گرفته‌اید؟ مثلاً، کارت به کارت، واریز به‌ حساب، پرداخت از طریق پست یا هر ...
این بزرگ‌ترین اشتباه و گناه شما در این حوزه است. آنها خودشان می‌خواهند پولشان را به شما بدهند
موجبات رنجش مشتریان خود را فراهم آورید، از این طریق هم زمان با ارزش آنها را تلف ‌کرده‌اید و آینده خود را از بین برده‌اید
معترض از خودتان فراهم می‌آورید که آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند (که بسیاری از آنها می‌توانند از جمله مشتریان آینده شما باشند.
موجب دلخور مشتری می‌شوید که خواهان رابطه تجاری با شماست، بلکه داستان و یا به عبارتی موضوعی را هم برای افراد شاکی و
این رنجش‌های بسیار کوچک و شاید بی‌اهمیت به شدت می‌تواند موجب رنجش خاطر شما نسبت به شما شده و برند شما را زیر سؤال می‌برد. با این رفتار نه تنها.
چندین بار چنین جمله‌ای را شنیده‌اید، “من به . . . می گم با شما تماس بگیره!” یا “. . . . رو براتون می‌گیرم و خبر میدم!” و در نهایت هیچ اتفاق خاصی هم نیفتاده است؟
چاره کار هم ساده است، محتوا تهیه ‌شده برای وبسایت
زمانی که در بازار دوران سختی را پشت سر می‌گذاریم و مشتریان هم به‌ سختی پول خود چسبیده و آن را از خود دور نمی‌کنند، برخی از کسب‌وکارها با تخفیف‌های زیاد به عنوان یکی از تکنیک های بازاریابی برای جذب مشتریان عکس‌العمل نشان می‌دهند. اما . .

مرکز ارائه قالب های فارسی جوملا وبسته های آموزشی طراحی سایت

تماس با ما

  • ایمیل info@p30template.com
  • تلفن 88960215
  • آدرس میدان فاطمی خیابان گمنام خیابان جهانمهر پلاک4واحد2
Top